Vilken vecka!!

Först var det Tilde som fick åka in på akuten och i Lördags var det Rasmus tur! Ja kära värld...
Han kom hem från ett kalas och hade visst stupat med huvudet rätt i golvet. Han var blek och väldigt trött. Han gick direkt och lade sig och efter ett litet tag började han att kräkas, jaha tänkte jag hjärnskakning! Vi ringde jouren och dom ville att han skulle komma in, det blev tillslut så att vi fick åka in på barnavd. i Suderbyn för obs över natten. Lilla gubben piggnade till efter ett par timmar men det var täta kontroller allt för att utesluta blödning. Musse fick dropp, och det tyckte han var spännande, fast när han såg mig äta kvällsfika där på rummet hade han nog önskat att han fick äta han med. Stackaren...
Morgonen därpå kontaterades hjärnskakning och vi fick åka hem! Lite trist blev det att ligga där och Musse fick inte se på tv så han läste alla tidningar som han hittade :) Som tur var så gick ju allt väldigt bra men det känns som en riktig otursvecka för mina barn.


Haha lite stolt va han allt att få dropp ;)


Några timmar före hade vi varit och handlat och Musse hittade sig en afro-peruk! Han har nu surrat om en sådan för han tycker dom är så coola :)
(hade han haft på sig den när han föll hade den nog lindrat fallet :))


Lilla gumman nyklippt :)


Busungen :)


Gullpojk!

Nu har jag min dator igen! Tusen miljoners tack till Tobbe som var så snäll och fixade den!!
Ska ändra utseende på min blogg...är så jäkla less den!!

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Jösses vilken helg.. Puh tur att det inte händer sånt ofta. Hoppas allt e bra nu med de små <3 Kram

2010-10-25 @ 15:49:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: lovisa

HUr är det med dig idag?:)

2010-10-25 @ 16:12:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Utöver de härliga ungarna så hittade jag en Jimmi Hendrix på andra bilden.



Hoppas han är pigg och kry idag! :P

2010-10-25 @ 16:37:11
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jamen absolut gör det:)

2010-10-25 @ 16:59:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0