Fredag

Ojoj va jag har varit flitig nu på att skriva!! Inte illa av mig :) Jaha då var det Fredag igen! Veckorna går så fort. Min lilla Tilde fick jag åka in på akuten med natten mot Torsdag. Hon hade så jätte jobbigt med andningen. Och jag har väl haft mina aningar att hon har som vi fick konstaterat förkylnings astma. Skönt iaf att få det konstaterat. Hon har hostat från och till nästan hela hösten och spec nattetid. Så natten mot Torsdag spenderade vi som sagt var på akuten, var hemma 4.30 ung och 7.00 steg jag upp och skickade iväg Rasmus till skolan. Linus vaknade också och käkade men ville inte somna om. Då dyker lilla Tilde upp i sovrumsdörren - Mamma jag kan ta Linus så får du vila en stund!!!
Lilla söta Tilde!! Då var hon och lekte med sin lillebror i vardagsrummet (utanför vårat sovrum)så jag kunde ligga 30 min till. Gullegumman min <3
Sedan var det redan planerat att Linus skulle till sin farmor den dagen så både jag och Tilde bäddade ner oss i soffan efter Linus åkt och vilade ikapp lite förlorad sömn. Jag tänkte just det att va bortskämd jag/vi är som får sova hela nätter. Har ju haft den turen med denna unge att det inte alls varit dom obligatoriska nattvandringarna eller oförskämt tidiga mornarna! Fast jag har ju som sagt fått prova på det med mina andra två! Det kan vara en tuff tid...
Har inte min dator än så jag har inga nya roliga bilder att bjuda på så ni får nöja er med en gammal :) Men ack så fin bild <3


Mina älskade underbara ungar <3

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0