Farsdag

Och jag min klant har redan firat min pappa, Krille och Rasmus och Tildes pappa...förra Söndagen!
Haha ja herregud! Inte sjutton vet jag vad det var för någon kortslutning i hjärnan. Jaja hellre det än att glömma bort det helt :) Det var Krilles pappa som kom förbi på kvällen som påpekade det när jag med förmanande röst frågade Krille om det inte var något han skulle säga till sin pappa en dag som denna...
-Jo just det, grattis på fars dag!
-Men det är ju nästa Söndag!?
OOOPS!!

Nåja, grattis till alla pappor där ute :)
Och grattis Kristoffer <3 Du är en underbar pappa till våran underbara son och du är en underbar bonuspappa till Rasmus och Tilde <3

Älskar dig!!

<3 <3 <3

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0