Jag lever...

...men har sååå mycket att göra. Här har det varit sommar nu en vecka, märkligt det känns som om det gick från vinter till sommar på en gång. Det blev liksom ingen vår. Härligt är det då med värme :)
Jag pysslar med vårat hus, eller på gården iaf. Det är en äldre dam som bott där tidigare så hon har nog inte orkat hålla efter så bra. Jag har röjt som bara den, men fint blir det!
Va händer mer då? Jo igår kväll for jag och resten av mammorna från våran "mammaträff" ut och käkade. Riktigt trevligt ett glas rött och en massa skratt, det ska vi göra om! Sen så har mina underbara vänner Johan och Tobbe kommit hem från USA efter tre veckors sem. Saknat dom som bara den, ikväll blir det grillning med dom! Gott gott jag har inte ätit nå grillat än så jag längtar. Jag ska uppdatera med lite bilder sen på trädgård,hus och barn :) Jo just det!!! I morgon blir det en tripp till IKEA och handla kök ;)

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0