Husrenovering

Har hur mycket som helst att göra men jag täkte skriva en rad eller två och visa vad jag pysslar med på dagarna :)


Vårat ny-utrivna kök

Kök

Kök och den där dörröppningen ska byggas för. (bakom den är vårat sovrum)

kök

Vårat sovrum och utrivna garderober

Också sovrummet...

Börjar ändå se slutet på renoveringen, Tisdag kommer köket och idag ska vi köpa golv till kökoch sovrumet.

Jo just det vi har hunnit sälja våran bil och köpt en ny oxå :)

Nya pärlan ;)

Sen så har Linus fått doppa tårna i sjön :)

Mysigt och lite konstigt med sand mellan tårna :)
 
Nä nu ska jag borsta bort lite byggdamm och göra mig redo för en stadstripp.

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Va du grejar =) Men visst e det kul? Kram

2010-06-16 @ 21:06:23
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0