Linus 5 mån

Idag är våran lilla Linus 5 mån! Den 27/1 har vi tid på Bvc så då får vi se hur mycket han har vuxit. Han rullar som en liten köttbulle från rygg till mage, är lite mer försiktig när han ska på rygg igen. Igår var vi på babysim och Linus älskar det. Han plaskar och är som en fisk :) Tilde tyckte det var skoj och fick hjälpa till i vattnet.
Varje morgon kring 9 tiden går jag och Linus ut en promenad. Nu hinner jag knappt ta på han kläderna så sover han. Men idag tog jag en bild just innan vi gick ut och han hade ögonen öppna :)


5 månader och trött vacker liten kille<3

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Guuuuud va söt han e =)

2010-01-22 @ 16:15:47
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Tova

Åh vad fort tiden går :) rätt vad det är kommer väl våran lille också vara 5 månader, hihi!



Tack så mycket förresten. Ja det var verkligen en upplevelse man inte kommer glömma i första taget... det är väl alla förlossningar på sätt och vis såklart, men detta fanns verkligen INTE med i mina beräkningar ;) som du säger så trodde jag ju att jag skulle gå över grymt mycket och typ få en låång förlossning... haha... men nu vet jag hur jag funkar tills nästa gång ;)

kram

2010-01-23 @ 19:38:00
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0