Kallt igen...

Burr... -18 idag...suck...och vi som hade så härligt väder i helgen!
Lilla gubben som snart blir 6 mån var på en härlig prommis i det vackra vädret i måndags. Han satt upp och spanade ut på all snö :)


Söt hjärtat <3

Idag är det babysim och båda "storbarnen" ska följa med. Dom ska få bada med oss och fått noga instruktioner att dom ska hålla sig lugna i vattnet :) Få se hur det går.
Imorgon är det 6 mån koll på Bvc och läkarbesök!
Linus är en riktig gladskit som skrattar till allt, sover i sin spjälsäng (YES) och somnar själv där.
Vi vaknar mellan 7-8 och då är han bara vaken en timma ung och sen sover han ute i sin vagn 3-5 tim. Sen är det lite olika hur länge han är vaken på em men han brukar hinna sova en liten stund ute före middagen. Sen så äter han middag med oss och till kvällsmål är det gröt.
En nyfiken kille har vi och han är så söt på morgonen när barnen åkt till skolan så letar och ropar han efter dom :)


<3

Nu var det ett tag sen jag såg lilla hjärtat Walter...hmm...tror vi måste åka till helgen och träffa honom så jag får lugna ner min "Walter-abstinens" :)

Lilla vackerbarnet låg i mi famn här...mys<3

Nä nu ska jag äta frukost, jag bakade sex limpor igår och dom var sååå goda.
Så lite kaffe och limpmackor blir det nu!!
Jo sen så fick jag tips av min kära storebror om sr.se. Där finns det p3 dokumentär. Jag har blivit besatt och lyssnar på dokumentärer som en galning. Jag kommer att bli hur allmänbildad som helst :) 
Nä nu kurrar magen hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad länge han kan sova i vagnen.. Lillan sover nu ungefär kanske 8-10 timmar per natt lite olika.. och sen är hon vaken ungefär 2 timmar i stöten under dagen och sover sällan längre än 1-2 timmar åt gången ofta bara typ 15-30 min. men i barnvagnen/bilen är väl ända gången hon kan sova mer än 2 timmar..

2010-02-17 @ 09:11:24
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hon har egentlign sovit rätt så bra länge.. när vi vande henne med sin egen säng då somna hon mellan 9-10 och vakna vid 3-4 och ville komma till oss och sen sov hon till morron.. men nu en period har hon varit lite gnällig och jobbig att sova, men hon har även vart förkyld så är inte så konstigt.. men hon sover absolut bäst om hon sover med oss.. men men nån gång ska hon lära sig sova helt i sin egen säng åxå :P

2010-02-17 @ 10:40:05
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Anna Ershammar

haha ja de kan jag juh alltid skriva om gumman! Jag hade tusan glömt av vaniljte, samt rebus.. de borde ja ta upp igen och se om någon kan knäcka den :P haha! Nu har jag vid två tillfällen varit och kollat efter en doppresent till världens vackraste kille, men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa.. jag är dålig på sånt här :S Är det något speciellt ni behöver till Linus? Pusss Ps. är det okej om jag snor en bild på linus och lägger upp på min blogg?

2010-02-17 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0