Fredag

Ajjabaja va jag är kass på att uppdatera denna blogg!
Jaha vad har hänt? Denna vecka har varit kylig (som vanligt)och både jag och Linus har varit små krassliga så vi har bara myst på :)
Igår kväll var jag på middag med mitt gamla jobbargäng. Vi avtackade en arbetskamrat som fått sjukpension alldeles för tidigt...det var superskoj att träffa alla men lite vemodigt ändå att säga tack för dom gångna åren. Jag har jobbat med honom sen jag var 17 år och gjorde min första praktik..det blir en del minnen och år ihop. Vi kommer ju naturligtvis ses igen iaf :) Våran gamla jobbar grupp brukar hitta på många trevliga fester och middagar. Det är en helt otrolig gemenskap vi har och jag är så glad att jag tillhör det gänget :)
Nä nu surrar och gormar min lilla kille, bäst att gå dit och pussa lite på honom <3


Vacker pojk!!

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0