Linus 2 månader...

...igår :) Ja vart i hela friden tar tiden vägen???


Gullungen<3

Han fick ju följa med på stan i Tisdags när jag skulle handla vinterkläder till Musse och Tilde.
Han sov så gott i vagnen i början...men sen blev det varmt när vi var i affärerna. Jaha upp i mammas famn medans jag då letade bland alla storlekar (å inte fanns ju just dom storlekarna jag behövde) Nähä ner i vagnen och nästa affär...upp i famnen och försöka samtidigt skjuta vagnen framför sig :) Sen dags att amma mitt i gallerian...sprak... jaha då kom det bajs...in i hissen upp till skötrummet, trycka in vagnen i det lilla rummet. (jag hade ju plånboken och det jag handlat där)
Så där höll vi på jag och sötnosen för naturligtvis fick vi ju springa på tusen affärer innan jag hittade rätt storlekar :) Jag kan säga att det var varmt under min skinnjacka haha :D
Jag får skylla mig själv som är ute i sista minuten! Men nästa gång lurar vi nog med oss någon ;) Det är alltid skönt med två till armar och händer som hjälp.
Och nästa gång tror jag att det är jag som ska unna mig kläder, jag kan ha min vanliga storlek nu så det vore sååå skoj med nå nytt!!
Igår va det dags för besök hos tandläkaren för min del...eller hygenisten eller hur det nu stavas, ni förstår nog vad jag menar :) Anna var så snäll och va med Linus, tusen tack Anna för hjälpen!! Sen for jag och lillen till Jenny och hennes två tjejer och surrade. Idag däremot har vi inte gjort ett dyft!!! Vädret är grått så vi har bara myst på. Linus har fått sova i min famn och jag har snusat på han fjuniga huvud och lyssnat på hans söta lugna andetag...jag har bara njutit för fulla drag av våran fantastiska 2 månaders son...LYCKA!!


Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

de e så rogivande å ligga med de små på bröstet. Hur mysigt som helst. Ja visst är de kul å prata med de nu :) Framför allt tycker Jimmy de e roligare nu när hon ler och pratar tillbaka =) kram

2009-10-22 @ 20:19:40
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Grattis lille Linus =) Ja min lillfis blir 4 veckor idag =) Tiden bara springer förbi. Kram

2009-10-24 @ 17:33:29
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0