Det var ett tag sedan..

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen, men faktiskt så har jag inte haft tid. Vad ska jag då skriva? Ja men jag börjar med dom 2 trevliga dagarna i Storforsen :) Vi åkte Tis morron förra veckan och hade "arbetslagsutveckling". Vi hade två intensiva dagar med olika diskutions ämnen och annat nyttigt. Det är så kul att träffas utanför arbetets väggar. Eftersom det var jag och Monica som hade ordnat med det hela så hade vi oxå fixat lite roliga saker med ;) På kvällen hade vi hyrt in en kock som hjälpte oss att laga lite god mat. Det blev en tre rätters middag bestående av Murkelsoppa , lammfile spett med champinioner och en ljumen potatissallad och till efterätt crem brule (eller hur d nu stavas) med marinerade jordgubbar och rabarbersaft. Det va jätte kul att laga mat tillsammans och det blev jätte gott.
 Några bilder från kvällen :)






Torsdagen var min sista dag på jobbet, det känns mycket märkligt...och helt otroligt skönt!
Ska pyssla lite med saker som bör göras och även njuta av sommardagarna. I helgen fick vi ett smakprov av sommaren, så ljuvligt (och jag vet att man inte får klaga men pust så klibbigt och varmt för en gravid kvinna i 7
 månaden) Våran lilla älskling i magen har inte så mycket space nu att utföra sina sparkar och trix :)
Bebben valde en kväll att lägga sig hmm...lite på sniskan kan man väl säga.


Magen blev helt sned :)

Jag är i v 28+4 (eller v 29)
Bebisen är ung 40 cm lång och väger ca 1370 g
Inte så länge kvar nu...

Var igår på Gina och handlade lite. En vit tunika som jag förövrigt ser ut som ett cirkustält i, som jag tänkte ha på barnens examen. Hittade oxå en bikini, jippie! Såg inte allt för tokigt ut.



Var även på barnenshus och handlade en badbalja och lite smått och gott till bebben.
Nä nu har jag ju plitat ner några rader...jo ja just det!!! TUSEN TACK Sofie för att ni tänkte på min prinsessa. Hon har kläderna hela tiden och så här tjusig blev hon :)



Tack för mig den här gången!

Kommentarer
Postat av: Anna Ershammar

Men så förbannat söt hon är, och bäbisen den växer ser jag! :) måste ses snart hoppas kram

2009-06-02 @ 11:53:21
Postat av: Jeanette

Hej. Ja det e många som tycker o tänker om ens mage när man e gravid. På vissa blir man bara trött. men annars tycker jag det e kul när folk säger vad det tror att det e. Kul :)

2009-06-02 @ 12:26:51
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: sofie

så himla söt hon är lillan dära :) hon ser ut som en riktig liten prinsessa. kul att hon tyckte om kläderna :)



sötis, nu är det inte länge kvar innan bebben kommer. :)



och tusen tack för luckönskningen :)

2009-06-03 @ 17:43:32
URL: http://sofieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0