Skellefteå och karusell

Idag har vi spenderat dagen i Skellefteå. Konstigt att vara där som "besökare" och inte jobba : ) Jag brukar ju jobba på festivaler under sommaren med att göra och sälja Langos.
Några bilder från Skeå i fjol : )

Sandra och jag


En Langos ; )


Jonny och Tommy

Var och hälsade på Langos gänget idag, det va skoj att se alla igen. Saknar lite att inte jobba i sommar men jag skulle aldrig orka det : )
Tyvärr så var det inte så mycket roliga karuseller för Rasmus och Tilde, anntingen så var dom alldeles för häftiga eller så för lugna. Men några åkte dom iaf.


Radiobilarna var nog roligast


Rasmus Isac och Tilde


Sötis <3

Kul hade vi då i alla fall (fast både jag och Cattis var rätt slut när vi satt oss i bilen)
På vägen hem stannade vi och köpte Lördags godis så nu är det MYS!!!
Barnen ser film och jag köpte mitt eget godis....

...och grädde, kvällen är räddad ; )

Saknar dock älskling som är med Johan, Tobbe och Emma i en stuga i Jäckvik (eller hur det nu stavas)
Men han kommer ju imorgon : ) Pratade nyss med han och dom verkar ha det jätte bra, synd att ja inte kunde följa med, men det kommer ju fler gånger...hoppas jag ,visst Johan? ; )
Nä nu ska jag lägga mig en stund, älsklingen i magen är helt vild och trycker upp med lillrumpan så det känns som om att magen ska spricka!

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Jag brukar inte klaga på värmen och sol,för det e det bästa jag vet,men att va gravid när det står still ute och är 30 grader i skuggan,då e det inte kul. Idag e det mulet,halleluja. Ska lägga mej raklång på gräsmattan sen =). Hade ni en bra dag på tivoli? KRam

2009-07-05 @ 10:10:02
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Johan

klart de kommer fler gånger :)



2009-07-05 @ 19:04:46
Postat av: Jessica

Tack ;) den är inte klar ännu.. har killen till hjälp annars gör vi den själv :P jag har ingen koll hur man gör sånt där så :P

2009-07-06 @ 09:29:05
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0