Sista varma sommardagen???

Har tillbringat även denna dag vid havet. Det har varit ca 30 grader varmt i luften men det svalkade underbart vid havet : ) Vågorna var stora och det var skönt i vattnet, jag badade och spelade volleyboll som en galen valross. Man blir så lätt när man är i vattnet och såååå otroligt tung när man kliver upp. Efter det gympa passet käkade jag min sallad och slocknade en timma på min luftmadrass ; ) Det har varit en helt otrolig sommarvecka med sol och bad. Vi har ätit ute och verkligen tagit vara på tiden tillsammans. Vi är lika bruna nu som när vi kom hem från Bulgarien i fjol : ) Undra om det här va den sista riktiga sommardagen...
Nu längtar vi bara efter att bebben ska komma !


Hjärtat pressar


Bruna magen

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va blev det för film för er då? Här har det åskat hela morgonen och det regnar =) Kram

2009-08-10 @ 07:31:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Tobbelobbe

Tack för en supermysig vecka!

Kram kram!

2009-08-10 @ 09:35:57
Postat av: Jeanette

Ice age e ju svin bra =) Nu har jag vart på Gina tricot och köpt mej tre tunikor, det va väldigt va billigt det va där nu =)

2009-08-10 @ 13:41:49
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: krille krokodil

Tack själv för en undebar vecka...

2009-08-10 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0