Gläntan

Ännu en härlig dag på stranden, bara passa på att njuta av sommaren.
Vi har varit på Gläntan hela dagen och i dag blev det taco-lunch (tack söta Tobbe)
Imorgon blir det samma tid samma plats ; ) Om nu inte grynet i magen vill komma ut dvs : )
Efter stranden idag var hjärtat och klippte sig (du är så snygg i håret och brunbränd älskling) och sen for vi hem och vilade lite och duschade innan det var dags för middag på Thai garden. Maten var super god ! Sen blev det Buzz spel kaffe och glass hos Tobbe och Johan....och Johan den stackaren som jobbar och sliter medans vi bara jäser på stranden. Har haft en stökig natt, håller tummarna för bättre sömn i natt.

Lite bilder från dagen...

Grävde en grop i sanden så jag kunde ligga på mage en stund : )


Mage och vatten...


Pojkarna i vattnet : )


????


Lika bra som i utlandet ; )


Vatten

Va kul att du läser bloggen Amba, jag lovar att jag ska hälsa barnen. En stor kram till dig : )
Nä nu ska jag gå och lägga mig och sussa!
Natti natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt =) ja vilka dagar....känns lite på axlarna =P

2009-08-04 @ 23:23:50
Postat av: Jessica

är inte så jätteduktig att på att uppdatera märker jag, han fick komma hem från lassa i måndags så jag körde upp hela vägen igår.. nu här hemma blir det väl fler läkarbesök och ev. en operation till, vi får väl se vad som händer och sker

2009-08-05 @ 06:33:58
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Tobbelobbe

Jadu, ännu en underbar dag, snacka om att vi har tur med semestern i år... eller, för din del tur att du är gravid :P

Kram!

2009-08-05 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0