Sovmorgon...

Jobbar ikväll så i dag har jag sovmorgon, nice!! Har jobbat tre lååånga dagar i rad och det har gått jätte bra har bara i kväll kvar och sen ledig Fre-Lör-Sön :) Vi har inga planer för helgen men nå skoj blir det väl. Hoppas på fint väder iaf...
Lillgumman har lärt sig cykla och lyckan är total. Eftersom hon hade oturen och bröt benet i feb i fjol var hon lite rädd i somras när hon skulle cykla. Men i år...hon cyklade själv nästan med en gång och hennes leende gick från öra till öra :) Och hormonella jag, jag kunde knappt se hon för ögonen var tårfyllda.


Lycka :)

Känner att magen kurrar...dags att göra en god frukost och njuta av den.
Sen bli det en härlig dusch, hög musik och lite dans moves i badrummet medans jag gör mig i odning för jobbet :)
Haha det är tur det bara är jag och lilla grynet i magen som är hemma ;)
Livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Jag mår hur bra som helst. Älskar verkligen att vara gravid. Vi e beräknade till 14 september,så jag får gå heeeela sommarn. Nu e jag ledig 4 dagar så nu ska jag bara njuta och sola magen. Bebis e väldigt busig i magen,känner det oftast när jag lägger mej eller sätter mej. Kram

2009-04-17 @ 09:49:50
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0