Trasig dator och bloggtorka...

Min dator har sagt upp sig! Lånar hjärtats dator just nu. Sen så har jag ju min lilla leksak iPhone 4 som jag är ute på nätet med. Jag vet inte varför det blivit så att jag inte skriver på bloggen. Det finns massor att skriva om men tyvärr så blir det bara inte. Kanske lika bra att avsluta...men vi får se! Linus hjärtat som är 1 år och 1 mån går, springer och klättrar. Han är en äventyrslusten krabat och är ÖVERALLT!! Jobbig men rolig period ! Mina stora barn mår finemangs och har blivit riktigt "stora" under sommaren!! Än så länge så får jag krama och pussa min son när ingen ser så klart. Liiite pinsam mamma är man visst har jag fått höra :)Fick en utmaning av  min fina vän Jeanette att lägga ut en bild från tredje mappen och bild nr 10 men som sagt var har jag ingen dator :( Men jag ska se vad som finns här i bloggarkivet :)
Ta hand om er och ta vara på det lilla!!


Bulgarien 08


Framtung 09

Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hihi <3 Välkommen tillbaka sötis. Kram

2010-10-08 @ 17:50:05
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Dator Reparation

du kan ju inte sluta blogga pga av en trasig dator jag kommer ta självmord då =) gå och få datorn reparerad =)



//Sara

2011-12-27 @ 22:02:21
URL: http://www.dator-reparation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0