Regnet det bara öser ner...

...men inne är det varmt och mysigt. Diskmaskinen surrar och allt är bortplockat, tända ljus lite här och där :) Laddar inför min favvo serie Grey's Anatomy!
Till det blir det gräddglass och färsk ananas...mums :)

(spana in den lite tråkiga bananen...)

Jag har gjort en ny profilbild till fejjan, äntligen så blev det en "ensam bild". Har haft lilleman med på alla dom förra och haft lite svårt för att ha en bild på mig själv bara. (Jag vet jag är lite knäpp) Så här blev den iaf!


Också en bild på lillsnyggisen våran :)

Gullungen låg i min famn <3

Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: fam. Andersson-Lindblad

Du har fått en award :) kika min blogg.

2010-10-29 @ 17:03:16
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Vera

WOW. Jag har kikat in här med jämna mellanrum och inte hittat nån uppdatering- och NU har du drämt till med en hel hög! Kul :)



Dina ungar är så himla söta, kan det vara mamma-arvet?! ler Åtminstone dom stora barnen har många drag av dig tycker jag.



Ha det gott!

KRAM

2010-11-01 @ 14:26:53
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0