Tisdag

Jaha gott folk, en liten uppdatering från norr :)
I Söndags åkte ju dom stora barnen till sin pappa och jag och Krille skulle åka och handla efter vi lämnat dom. Barnen fick korv och makaroner till middag och jag och Krille bestämde oss för att äta senare (och tur va ju det)
Sagt och gjort lämnade vi ju barnen och åkte och handlade mat. Vi hade fått tips om grillspett med kyckling, så bla det handlade vi. Och en super god jordnöt/chili sås...
Maten blev jätte god!! Men...efter några timmar säger Krille att han mår inge bra :S Det lät som exorcisten var i farten, fy hur han mådde min stackare. När han var klar känner jag hur det bubblar i min mage...jaha min tur. Fy f-n!! Aldrig mer ska jag äta denna mat, synd för den var god :(
Hela Måndagen sov jag nästan, va helt slut och Linus tyckte nog att han hade en konstig mamma.
Idag är jag överlycklig att få må bra och solen skiner. Jag har suttit ute en stund på altanen...fast det är något vitt ivägen så man ser inget...


Det är en del snö...

Linushjärtat sitter själv, fast ibland så tippar han :)

Sötnos <3

Och så här ser jag ut nu för tiden :)

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hihi tack =) Va fina ni är <3 Ååå har han skaffat tjej? Hihi gulligt. Kram

2010-03-23 @ 16:54:03
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: krille

ni e så snygga =) puss i massor

2010-04-04 @ 10:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0