Skit Söndag!!!!

Fy vad jag blir på dåligt humör när det är sådant här skitväder!!! Snön VRÄKER ner...
I helgen har vi bara myst på jag och mina grabbar (stora barnen kommer idag HURRA)
Fdag var vi hos min kära storebror och Anna och fasters gullong Walter <3 Det bjöds på go mat och vin *MYS* Anna friserade till Krille och han blev så fin. Lördagen hade jag gjort upp lite hemliga planer :) Vi var in till stan och jag sprang och köpte lite vin och sen på Coop för att shoppa iför kvällens trerätters meny!
Till förrätt gjorde jag en "tunnbrödrulle/snitt med kallrökt lax,pepparrotscreme, rucolasallad och dill.
Varmrätten blev potatisgratäng med västerbottensost och en sås gjord på Kvibille (till Krille Bea) och en god sallad.
Till efterrätt gjorde jag en smarrig Pannacotta toppad med hallon också smälte jag blockchoklad och gjorde ett litet hjärat :)



Maten blev väldigt uppskattad och jag blev proppmätt!!!
Det är alltid rolig att få göra det där "lilla extra"

I Fredags var vi en snabbis till lillebror oxå och hämtade lite leksaker till Linus. Jag blev så nostalgisk för det mesta av sakerna har Tilde och Rasmus haft när dom va små :)
Nu har Linus fullt upp me sina "nya" saker.

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Finni

Ser urgott ut!

2010-03-28 @ 13:58:14
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: jeanette

Va du e go =) Krille ska vara glad att han har en så go tjej som dej <3 Jag älskar oxå att göra sånt, det e riktigt myyys, och min kära sambo uppskattar det verkligen oxå =) Hoppas det slutat snöa hos er. Kram

2010-03-28 @ 16:47:51
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Finni

Jag vet inte vilka det är eftersom dom antingen kommenterade anonymt eller med "fel" namn. Antar att det är någon av Elliotts pappas kompisar. Dom visste liksom för mycket för att bara vara någon som jag inte kände. Jaja, tur är väl att det slutade och att jag kunde motbevisa dom :)



Hur går allt med lilla söta Linus? Eller han är ju inte så liten längre!! Kramar

2010-03-29 @ 14:37:50
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack så mycket. får väl önska glad påsk också :) ska ni fira den nåt speciellt? :)

2010-04-01 @ 11:31:30
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0