Dags igen...

...att uppdatera bloggen :) Jaha vad händer här uppe i Norrland då..
Ja vi har tryckt in en spjälsäng i våran lilla lägenhet...det gick men nu finns det inte mycket utrymme kvar här! Linus testade somna själv första natten och det gick bara 3 min så sov han! Dock inte hela natten själv i sängen men vi är på god väg! Sen så är ju Tilde och Musse hos mig i veckan så i måndags bakade vi smarriga kakor/coookies med Smarties i. Sen så i går efter middagen for vi till hockeyplanen och ungarna åkte som bara den. Jag blev själv lite sugen att testa, det var typ 20 år sen sist man stod på ett par skriller :)
Idag är det dags för babysim och Tilde ska få följa med. Hon är ju som en liten mamma gullungen :)


Taget under en av mina promenader


Älsklingen testar flaskan :)


Somnade efter 3 min i sin nya säng :)


Haha han har börjat suga in sin underläpp...söt!


Tilde "Foppa" Karlsson


Dom var så duktiga på att åka, men trillade ju ganska mycket...jag skulle ha gett upp och haft så ont i kroppen men ungarna bara körde vidare :)

Nä nu ska jag gå och raka mina ben! (vill ju inte skrämma någon bebis eller mamma idag på babysimmet med lurviga ben )

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0