Linus ett år...

 Jag är som sagt var inte den bästa på att uppdatera denna blogg.
Ja våran lilla Linus blev ett år 21/8 helt otroligt va tiden går. Jag tyckte det var nyss vi åkt in på förlossningen ju!! Han är en glad skit som äter och sover bra, vi har haft tur som fått en sådan fin kille. Han går några steg och springer med läragå vagnen. Han är ganska försiktig och tar det säkra före det osäkra. Några bilder från hans ettårs kalas (och hans pappa med, dom fyller ju samma dag)



Ettåringen med syskon och kusiner :)


Finkillen


På morgonen hade han paket, ballonger och serpentiner som han tror jag gillade lika mycket som  paketen :)


En av presenterna :)

Ja tänk vilken skatt jag har i tre underbara barn!! Jag är rik som ett troll :)
Och Musse har börjat fyran och Tilde tvåan, tyckte det var nyss jag böt blöja på dom med :)

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej gumman. Klart jag delar med mej av vårt bröllop =) Det e många som tjatat på mej må du tro. Hihi jag hoppas oxå att du får uppleva en så underbar dag vi hade. Hoppas allt e bra? Kramar <3

2010-08-30 @ 15:47:59
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

ja du undra vart tiden tog vägen.. de undrar jag med ;) hehe kram

2010-08-30 @ 20:35:51
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: jeanette

Du har blivit utmanad =) Gå in på min sida och kolla

2010-09-23 @ 13:51:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0