Vardagen fungerar :)

Måste erkänna att det var lite spännande att se hur jag skulle fixa morgonens bestyr med alla tre barn under samma tak. Rasmus som inte är den snabbaste killen på morgonen...men det funkar utmärkt (än så länge!!) Barnen har tagit sig till skolan och dom har fått med sig gympakläder, badkläder, frukt och allt annat som ska med : ) Och på rätt dag och till rätt barn ;D Hehe
Rasmus och Tilde är så duktiga och hjälper till och lyssnar (åtminstone femte gången jag säger åt dom) Igår följde dom med till Sunderbyn för Linus skulle kolla sitt vä öra, OAE testet. Han hade fostervatten i örat på BB så det gick bara att "mäta" på hö örat. Rasmus och Tilde satt bak och skötte lillebror. Sen på Sunderbyn så hjälpte dom till att bära skötväskan bla. Mina duktiga snälla barn, och dom älskar att pyssla med Linus : ) Som förövrigt bajsade bodyn full på hörcentralen och jag liiite orutinerad ännu hade inte med mig någon ny...men det löste vi med lite tvätt, ren blöja och papper som skydd haha. Sen när vi kom hem blev det bad för bajsmonstret :)


Tilde och Linus<3


Rasmus och Linus<3

Behöver jag säga att jag är lite stolt över mina guldklimpar :)

Linus är en go liten kille som sällan gråter, lite magknorr har han men grymtar och knorrar mest. Dom enda gångerna han gråter är när han är vaknar och är riktigt hungrig eller när han måste bytas på när han somnat. Vi får hoppas att det håller i sig...man vet ju aldrig med dom här små krabaterna.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va söta dina barn är =) Ja jag e as svullen och det e såååå jobbigt. Vet inte va jag ska göra?? suck

2009-09-03 @ 12:47:57
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Fam andersson-lindblad

ja de e kul men jobbigt för hon är jätte arg på natten eller inte arg tror hon mest är gnällig eller så..Hon sover alltid bäst vi denna tiden på dagen, men hon har ju gått ner så måste väcka var 3:e timma,devaknar hon alltid själv annars men nu skulle hon lätt kunna sova till 5-6.. Hoppas på lite rutiner här framöver ;) hehe så himla söt han är Linus,jag tycker de e svårt å bestämma namnet :S men vi kommer nog fram till något snart =) kram

2009-09-03 @ 13:37:40
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Man trodde inte det skulle vara sååå tungt i slutet, tänk då om jag går över två veckor, vilket jag har siktat in mej på fy bubblan Har haft förvärkar nu på eftermiddan efter min promenad i morse, men de har avtagit nu. Har bara ont i vänster ljumske nu, vet ej va det e men. Kram

2009-09-03 @ 16:40:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Finni

Ja, visst är det, men det är nog ännu härligare att hålla sin tuss :)

2009-09-03 @ 21:53:13
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej. Ja nio månader e lång tid, men det e bara det att jag trodde aldrig att jag skulle "tröttna" på att vara gravid. När jag har hört andra säga att i slutet vill du bara kräkas för att du e gravid, för det e tungt mm, så har jag sagt att, så kommer inte jag känna. Haha, nä just det. Jag älskar ju sparkarna och magen e fortfarande mysig, fast lite för stor, men mitt tålamod på att va gravid e slut nu. Hur går det för dej med sötnosen?Kram

2009-09-04 @ 09:09:30
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jag har jätte ont i båda ljumskarna nu, och det e precis som om benen vill vika sej ibland. Usch... Å lille Linus.. Längtar så mycket tills våran skrutt e här =)

2009-09-04 @ 12:41:53
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Tobbelobbe

Åhh, så mysiga ungar...

Jag tittar nog förbi i helgen, Johan jobbar så det finns säkert tid över :)

Kram på er!

2009-09-04 @ 16:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0