Lördag



Väntar på att "våran lilla groda" ska vakna...han har snart sovit i fyra timmar. Och det känns i mina bröst :S Jag har duschat och känner mig rätt så fräsch, men om några minuter har man väl någon spyfläck på sig igen : ) Och svettas gör jag som bara den...man är inte så läcker när man ammar. Men så klart..det är ju värt det : ) Tvättmaskinen går i ett, fast vi då har en filt som skydd över axeln så lyckas han ofta missa den den lilla krabaten : ) Och precis när man nybytt blöja så kissar han...


Gobarnet <3

Nä nu knorrar han!!! Hurra dags att amma :)

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: krille pappan kungen =)

så jävla cool han är

2009-09-05 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0