Handlat kläder!!

Igår var jag och lilleman på stan och handlade lite kläder..eller lite...det blev rätt mycket faktiskt. Skulle behövt en större barnvagn att lasta på haha. Rasmus och Tilde har växt som bara den under sommaren så dom behövde verkligen lite nya kläder. Rasmus nöter knän och sockar som bara den. Sen handlade jag "bröstvärmare" (heter det så??) febertermometer och en ny napp till Linus. Självklart fick han oxå kläder :) Hittade en jätte fin vinteroverall och några bodys och byxor. Det är inte tråkigt att handla kläder till barnen :) Idag har vi bara myst på och haft Anna på besök, det var längesedan vi sågs så det blir mycket att surra om. Nä nu ska jag se klart fotbollen och sen blir det Idol ;)

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Ja barnen växer så det knakar under sommaren. Jag har fått slänga halva Victors garderob nu, och så har jag köpt nytt, det e ju inte klokt =) Men som du säger, det e ju inte tråkigt att handla barnkläder. Hur e det annars? Går allt bra? Kram

2009-09-10 @ 07:27:41
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Ja jag hoppas verkligen att det e på gång, men jag tror inte det.. Jag är såååå otålig alltså...

2009-09-10 @ 14:39:33
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jag har utmanat dej. Läs på min blogg =)

2009-09-10 @ 15:22:24
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Fam andersson-lindblad

hehe ja de tar sin lilla tid innan man blir färdig i tid =)) jo då nu går de mycket bättre med brösten,gör inte lika ont längre som tur är, bara de första tagen men då är hon ganska ivrig ed så suger väl lite extra hårt då.. Kläder är alltid kul å köpa,å barn kläder finns så himla mycket fint =) man längtar lite nu tills det att man kan röra sig normalt så kan jag ut å gå å kanske köpa lite kläder till mig framöver oxå.. nu är ju ingen mening med =) Hoppas Linus kryar på sig så han inte blir jätte förkyld. =) kram

2009-09-10 @ 15:53:04
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0