Pigg och glad!

Idag är det nya friska tag :) Linus och jag har varit lite halv krassliga, jag var livrädd att vi skulle få svininfluensan. Va fridens skulle jag ta mig till om jag blev så där sjuk som Rasmus och Tilde var? Vem skulle ta hand om Linus? Ja Krille hade varit tvungen att vara hemma...
Men som tur va så var det inte det. Linus har snorat och bara velat vara i famnen. Två nätter satt jag med han och sov. Men på dom här åtta veckorna (han är det idag) kan jag räkna på en hand det vi fått vara uppe med honom på nätterna. Så jag ska inte klaga :)
Här är det regnväder så idag har jag och Linus varit en sväng på mitt jobb och fikat och han fick så fina kläder av mina jobbar kompisar. Tack tack!
Nu laddar vi för Fredagsmys och jag ska överraska familjen med nå extra gott ikväll :)


Linus och Krille <3


Hej svejs!!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch hoppas ni mår bättre =) Det e lite svårt det där med tider, men samtidigt så är han ju bara 3 veckor än, vi hinner nog med =) Ibland kan han sova 2 timmar på dan i sträck, men då ska han ligga på mitt bröst. det är jätte svårt att få han att ligga själv på dan, på natten går det jätte bra. Kram

2009-10-16 @ 19:42:22
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jo blir en hel del mys.. dagarna sover hon är mestadels tyst.. nattetid har hon ngn timme hon tycker man ska skrika, mindre kul och när man inte ens vet vad dom vill..? en tolk vore kanske bra ibland :P

2009-10-17 @ 11:11:57
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

det skulle vara nice så man vet vad man ska göra :P

2009-10-17 @ 14:35:15
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0