Det var ett tag sedan..

..jag uppdaterade bloggen! Vad händer i mitt liv...ja jag kan börja med Fredag. Jag Krille och Linus for till Tobbe och Johan på kvällen. Åt gott och såg Idol, Linus sov hela tiden han kanske var vaken en timma högst. Jag funderade på hur natten skulle bli eftersom han sovit hela kvällen..Vi var väl hemma kring 23.00 så jag gav lillen lite käk och sen somnade han om....och sov till 8.40!!!!! Jag trodde inte det var sant när jag vaknade. Han åt och sen somnade både jag och han om till kl 11 :) LYX!!! Sen när vi väl kravlat oss upp ur sängen åkte vi till stan. Jag handlade faktiskt lite till mig själv (duktiga jag) Nya trosor och en Clinique underlagskräm blev det!!! Sen tog vi en fika med Tobbe och Johan. Linus sov bort hela stadsresan! 
I  Söndags kom "storbarnen" hem så nu är det full rulle. Dom har höstlov i veckan och igår hade Rasmus innebandycup. Han fick följa med en kompis dit (dom skulle börja 8.00) så skulle jag Tilde och Linus komma och se efter vi gjort oss klar. Sagt och gjort...vi gjorde oss klar och satte oss i bilen...bilf-n startade inte!!! Linus ledsen och varm, Tilde ledsen för hon ville så gära dit (dom skulle få bada efteråt) jag hormonell och arg! Stackars Krille fick sina fiskar varma :) Han hade satt dit motorvärmare dagen före och något verkade ju ha blivit fel. Jag lät nog inte så söt på telefonen...
Jag ringde Krilles mammas sambo för vi brukar få låna hans bil...inget svar! Linus argare och varmare , Tilde sprang in och sparkade av sig skorna och stängde in sig på rummet. Fick mess att Rasmus frågat efter oss på innebandyn. Suck vad att göra?? Jag ringde min snälla vän Anna!! Hon är en ängel, hon räddade våran dag! Hon kom och hämtade oss och sen skjutsade hem oss när allt var klart. TACK SNÄLLA ANNA!!
Jag Tilde och Linus (han sov) hann se ungefär 2 min av sista matchen :) Jaja vi kom dit ialla fall och jag tror att badet efteråt lockade mest ;) Jag och Linus satt på en bänk inne på badet, han hade bara bodyn på sig...det var 43 grader varmt där inne. Pust!! Både mitt och hans hår var krulligt av all luftfuktighet :) Men skoj hade dom Rasmus och Tilde (och dom 30 till barnen, ingen dålig ljudnivå där inte haha) En mycket lyckad dag tillslut med mina duktiga älskade ungar!! Och felet på bilen...ja det var bara ett rellä (eller hur det stavas) som hade "hoppat" ur :) Och givetvis bad jag min kära sambo om ursäkt över mitt gulliga telefosamtal redan när vi kom till cupen, men han kunde förstå min frustration haha ;)
Nu vaknade Linus Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

killarna får nog stå ut med ett och annat när man är totalt knäpp av alla hormoner :P

2009-10-27 @ 15:52:40
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

jodå nog går det rätt bra, ibland har hon en period på kvällarna när hon är skrikig och ingenting hjälp... men för det mestta sover hon mellan 4-6 timmar nattetid i streck iaf, sen kan hon tycka man ska stiga upp.. dock har jag jättesvårt att sova trots att hon e snäll å sover, så man är ju ruskigt trött, men är inte så mkt att göra åt..

2009-10-27 @ 18:04:56
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: fam.andersson-lindblad

vad ger du honom för mirakel mjölk när du får honom å sova så länge? ;9 hehe kram

2009-10-27 @ 20:41:00
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: krille krokodil

ja de där va ingen lek...som tur var var de ju inge fel på bilen...var ett relä som inte var nertryckt ordentligt =)

2009-10-27 @ 21:08:07
Postat av: Jessica

är lite allt möjligt inte bara henne.. så kan faktiskt inte skylla på henne.. inatt har hon varit så himla duktig.. somna på soffan kring halv 9 vakna kring halv 10 av att hon va hungrig, sov till halv 3 och sen matning vid 6 å sen vid 7 och sen vakna hon för morron vid 8.20.. då kan man inte klaga :P

2009-10-28 @ 08:59:47
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

är lite allt möjligt inte bara henne.. så kan faktiskt inte skylla på henne.. inatt har hon varit så himla duktig.. somna på soffan kring halv 9 vakna kring halv 10 av att hon va hungrig, sov till halv 3 och sen matning vid 6 å sen vid 7 och sen vakna hon för morron vid 8.20.. då kan man inte klaga :P så nu har jag då fått ta igen en massa sömn :P

2009-10-28 @ 09:00:35
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: fam.andersson-lindblad

hehe ja det måste vara något sådant ;) Jag tycker de svåraste är att veta när man ska lägga de på kvällen.. men det kommer väl lättare på det snart med :) hehe tack! Det är så mysigt nu när hon pratar och är med oss ordentligt :D Linus växer å blir stor? kram

2009-10-28 @ 18:21:27
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hallå. det va längesen =) Det är bara bra med oss, Hugo växer som bara den, härligt. Hur går det för er? Kram

2009-10-28 @ 18:28:36
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0