Burr vad kallt!!!

Jag har just varit med Tilde till skolan, Rasmus får stanna hemma åtminstone en dag till. Han är feberfri men hostar så mycket. I lördags var vi på stan och handlade lite kläder till Linus. Han har ju vuxit så mycket, så nu har han fått nytt och jag har rensat bort allt som är för litet. Jag hittade bla en så snygg tröja på HM det står AC/DC på den, så tuff :) Jag får lägga ut en bild på snyggingen  sen. Sen så var vi en sväng till min storebror och hans tjej Anna. Dom ska ha sitt första barn i Januari och Anna har en så fin mage :) Det blir skoj att Linus får en kusin i hans ålder så dom kan busa lite. Söndag fick jag hem barnen strax efter lunch. Krille gick en lång prommis med Linus och då passade jag på att duscha och sen så spelade jag och barnen Svarte Petter :) Sen hjälpte Tilde mig med middagen, det blev kryddiga biffar och potatisgratäng. Tilde var så duktig, hon skötte stekningen av biffarna :) Idag blir nog en lugn dag, vi har inga planer. Jag och Musse får passa på att mysa lite nu när lillasyster är på skolan och lillebror sover.

Hej svejs!!




Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

hihi då har du löst kompis problemet :) ja visst är de skönt å få gjort allt i ett svep istället för att göra en sak i timmen ;) hon ha varit bättre idag men idag har hon typ sovit hela dan istället.. aja de går väl upp å ner ^^ kul å köpa kläder. jag måste köpa en tjockare overall till svea,har bara en i fleece nu på gränsen att de e för kallt för den nu... svårt å klä på lagom tycker jag... kram

2009-10-12 @ 13:25:59
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0