Dags för uppdatering !

Jaha vad händer?? Ja jag har jobbat min sista helg i helgen :) Ska på arbetslagsutveckling i två dagar nu och bo på hotell i Storforsen (Tis-Ons) och sen har jag 8 tim och 45 min kvar att jobba på Torsdag sen är det inge mer jobb! Har sem. fram till havandeskapspenningen som börjar 22/6. Det känns rätt ok :) Börjar bli rätt tungt att jobba nu, lilla magen är ivägen och det börjar bli tungt att gå.

Snygga bristningar på magen...

Ska börja så smått att pyssla och göra klart för bebbens ankomst. Ska till brorsan och hämta lite grejer som han fått låna av mig bla. Ska tvätta upp babykläderna och sängkläder och bara mysa på :) Ett väldigt trevligt pyssel ;) Sen hoppas jag på sol och bad. Så härligt att vara med Rasmus och Tilde hela sommaren och inte bara under sem. Grynet i magen har blivit riktigt stark, sparkar riktigt hårt :)
Längtar att få pussa och lukta på det lilla livet i magen<3
Det är underbart att vara gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0