V 32

Jaha då har midsommar passerat, det har varit en trevlig och mysig helg. Midsommarafton for vi in till stan på Nolia (dom har flyttat dit firandet ist för i badhusparken där dom håller på att renovera) Kallt och grått var det och inte lika många barn som det brukar, men jag och Tilde tog oss en sväng om runt midsommarstången ; ) Eller jag lunkade mest haha det var för avancerande rörelser för min kropp. Musse (som tyckte han var för gammal för att dansa) och Krille stod brevid : ) 

Sen for vi till Krilles pappa där vi åt massor med gott bla grillat älgkött. Emma var där och Krilles farmor och farfar med. Mycket trevligt. Sen hann vi förbi Byske camping och sa hej åt Cattis och Jonny. 
Och ny bilen är så fin, lite skillnad  med automat bara ; )

Bebbben och jag mår bara fint, var över till grannen igår och fick se deras nyfödda tjej...åh vad jag längtar tills våran bebbe kommer!!

V 32


Magen är klotrund...och sprickfärdig...

Grynet väger ca 1900g och är ca 43 cm lång och sparkar som en häst : )
Har inte så mycket kvar att fixa nu innan det är dags, till veckan blir det nog en Ikea resa där vi ska shoppa lite.
Nä nu ska jag gå och joina Krille som spelar Guitar hero : )

Ps. Tack älskling för kommentarerna ; ) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint du skriver gumman =) tack tack

Jå de va mys i helgen massor

2009-06-22 @ 20:04:39
Postat av: Linda

Gullis :) Älskar dig!!!

2009-06-22 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0