Stranden och shopping

I dag var jag och älskling på stranden och solade (och jag badade benen) Äntligen är det sommar! Åh så ljuvligt.
Sen skulle Krille göra massa ärenden och jag och Cattis åkte en sväng till stan. Jag köpte lite kläder...
Ett långt linne på gina + vita leggings till mig och pyjamas åt bebben :)

Sen fick Tilde ett nattlinne och Musse en pyjamas,  Krille fick naturligtvis oxå något : )
Jag hittade en jätte fin pikè tröja, jeans shorts och ett linne. Han blev värsta strand hunken ;)
Imorgon bär det av till Ikea. Ska köpa lite bebbe grejer tänkte vi...typ spjälsängs skydd och sängkläder mm. Sen på Fredag ska vi ha en RIKTIG mys dag bara vi. Jag ska packa en stor kyl bag med gosaker och åka till någon mysig strand och bara vara!! Ska rent stänga av mob.tel tror jag : )
Nä nu ska jag gå duscha, svalka ner mig lite sen blir det sängen!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0