Mvc igår...

Igår var jag på MVC och allt verkar då bra med mig och grynet :) Mitt blodvärde hade då stigit till 113..på rätt väg iaf. Men jag ska fortsätta att äta två järntab. per dag. Älsklings hjärtljud låg på 148, det vackraste ljudet just nu :) Livmodern hade vuxit 3 cm sen sist...trycker som bara den på revbenen.
Idag ska lilla Tilde till frissan och göra sig examens fin och så ska vi köpa henne skor. Rasmus klippte jag i Söndags och han blev så snygg, stora karln ;) Åh så skönt för mina älskade ungar med ett långt härligt sommarlov. Köpte "bäddgrejs" till vagnen, blir så snyggt (bild kommer sen)
Nu kurrar det i magen, måste gå och göda grynet i magen :)
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Krille the man

åh hjärtat vilken mage =)

2009-06-20 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0