V 38 och Mvc

Näst sista besöket på Mvc idag (Får vi hoppas!) Grynet ligger då som den ska men huvudet är fortfarande ruckbart, det brukar tydligen vara så för omföderskor. <3 - ljudet låg på 140 och Hb 110 :) Livmodern hade växt 3 cm sen sist. Sen så ställde jag mig på vågen...jag har gått upp lite dom här sista veckorna *FLÄMT* jag har snart gått upp 20kg totalt...jaja det försvinner : )
På Måndag får älskling sem igen 2 veckor.  FY VAD HÄRLIGT!!!!! Vi ska bara mysa på och ladda inför det som kommer. Gårdagen var jag och barnen på stranden och vi hann även med ett kvällsdopp, jag vågade inte bada bara doppa benen : ) Imorgon blir det nog havsbadet tror jag...

Den tunga magen : )


En sned mage med sammandragningar :S Det känns rejält nu...


Musse var bjuden på kalas igår så jag och Tilde åkte och köpte varsin mjukglass ; )

Nä nu ska jag lägga mig och vila lite innan gubben kommer hem.

PS. Du Tobbe, det är bara att haka på någon kväll : ) Är det en varm kväll är vi oftast där ; )

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det hoppas jag verkligen att han gör, idag va han iaf betydligt piggare, men han blir inte utskrivens förrns måndag iaf.. så e ju ett tag bort

2009-08-01 @ 20:24:40
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: krille krokodil

vaarmmtt...trevlig helg vi har haft trots ändå...

2009-08-02 @ 19:23:36
Postat av: Linda

Trots ändå vad gubben? Haha mina hormoner lr? ;)

2009-08-03 @ 00:01:44
Postat av: krille the king

hehe =)...vi har ju inte kanske så stort heller

2009-08-03 @ 00:03:30
Postat av: Linda

Haha nä men vi har ju tak över huvudet iaf ;D PUSS

2009-08-03 @ 00:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0