V 36 och Mvc

Har varit på Mvc idag och allt väl med oss båda. Hb har börjat gå upp, å det känns skönt. Livmodern hade växt 2 cm sen sist och älsklingens <3 ljud låg på 150. Fick papper om jag ville göra en födelseplan. Det enda jag vet är att jag inte vill ha Petedin och helst föda utan smärtstillande. Med Tilde hade jag lustgas och akupunktur och det var perfekt. Men den ena förlossningen är ju inte den andra lik så vi får se hur det blir.


 V 36

34 dagar kvar : ) Oj vad jag längtar...jag måste erkänna att jag börjar bli lite less nu.
Har haft en bök natt med onda höfter, halsbränna och pollenallergi, tror det blir soffan nu innan Krille kommer hem från jobbet ; )

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Ja foten e hemsk =( förstår inte vaför bara högerfoten e sån.. Satte mej ute förut med kallt fotbad,men det hjälpte inte... Vet inte va jag ska göra. Kram

2009-07-17 @ 16:34:57
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Anna

Nåå tack gumman, förhoppningsvis kommer ni också fortsätta vara kvar där så man får snusa på grynet och äta sån där god frukost igen ;) Allting bra med er allihopa? Kramar

2009-07-17 @ 21:44:56
URL: http://annaershammar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hörru, ja fick ett mess av ida idag..

hon genomgår samma operation som mig på sunderbyn så hon ville ja skulle hälsa att hon sätter upp din blogg design direkt hon kommer hem. om hon har samma som mig blir hon säkert inte där mer än 3 dagar ;) Kraam

2009-07-18 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0