Mvc besök

Varit på Mvc idag. Hjärt ljuden låg på 150 och livmodern mätte 30 cm, tyvärr hade jag inte så bra blodvärde...100 så hon tog fem rör blod och skulle göra lite tester för att se så jag inte hade brist på något annat. Jag hoppas då inte det... Sen har det varit ännu en strand dag :) Jag och barnen har simmat ikapp ;) Det var länge sedan jag badade så här mycket. Nu väntar vi på att älsklingen kommer hem från jobbet, stackaren som måste jobba. Men han har ju två veckor till sem lite senare som tur är.

Magen idag :)

Hej svejs!  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ;) nu är du allt nyfiken ;) tänkte hålla dom lite hemliga faktiskt, är så himla många som ska ha barn just nu ;)

2009-07-01 @ 16:59:11
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej. Det e gott att ha det mesta klart. Vi har köpt allt förutom,babysitter,spjälskydd och skötbods grejer. Amnings bh har jag inte heller köpt,men det e svårt att veta vilken storlek man behöver,vet ju inte hur mycket boobsen växer till. Kram

2009-07-02 @ 10:21:14
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0