Min rockstjärna!

Ojoj idag känns min kropp som en trasdocka, andledningen är att jag var på Pdol igår och rockade lös : ) Min älskade son Rasmus var ju med i barnkören. Jag frågade Tilde så klart om jag skulle anmäla henne med men hon sa vänlig men bestämt nej! I förrgår grät hon och ångrade sig - Det är orättvist!!!! Lilla gumman : ) Men nästa år då rackarns ska hon va med. Båda mina rockstjärnor.
Det var 207 st barn i år som sjöng. Det är ett återkommande inslag på Piteå dansar och ler. Och jag med mina hormoner...(jag kan ju skylla på dom i år iaf) tårarna rann närg såg Musses inlevelse och hur han tog i från tårna. Sen fick dom en "gäst sångerska" på besök Lalhe (tyvärr tror jag inte Rasmus vet riktigt vem hon är) dom hade repat in en av hennes sånger. Duktiga ungar!!


Min son....snyft <3


Laleh


Alla barnen : )

Sen efter det gick jag och gubben en sväng på festivalen, träffade lite folk och Langos gänget. Mycket trevligt!
Skriver mer sen, går ju in i v 37 nu ; )
Hej svejs! 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jodå ;) här är det bara bra ;) har varit ut på en 2 timmars skogsprommis nyss så e riktigt trött och slut nu :P

2009-07-24 @ 12:53:00
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag kan tro det ;) tär på krafterna :P

2009-07-24 @ 14:13:30
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0