Leos lekland

Igår var vi med barnen till Luleå och Leos lekland. Rasmus hade med sig sin "bästis" Johannes och Tilde drog iväg med Kristoffer på lek äventyr : ) Jag satt mest i sofforna och vilade. Har någon nerv i kläm så ibland när jag går så tar det sååå ont. Jaja bara några veckor kvar nu : )

Tilde gumman


Haha enda bilden på Musse, jag hann inte med grabbarna : )


Hon gillar kameran denna tjej : )

Efter en hel dag på Leos blev det Lördags mys med godis och film. Vi fick även besök av Tobbe och Johan, kul att surra lite. Just nu funderar vi på vad vi ska hitta på idag...tänkte först stranden men vet ej om det är nog varmt för det...rapport kommer senare om va det blev ; )

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: ida

hejsan. om du läser mitt senaste (?) inlägg på bloggeen så ser du varför de drar ut på tiden med din design. jag ber om ursäkt för de och givetvis ska du få den =)



Läs inlägget och lämna gärna en kommentar så jag vet att du sett de.



Kram.



Annars kanske anna hälsade till dig som jag bad henne?

2009-07-19 @ 15:01:03
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0