Brrr...

Nu är det vinter -24 på morgonen. Det blev en kort promenad till Ann-Therese på "mammaträff" idag. Kylan biter i kinderna..
I övrigt har det varit en rätt lugn vecka, passade på att frosta av frysen igår och gjorde lite julgodis, Rocky road... gott :) Idag blir det nog att rulla julköttbullarna!
Linus växer och mår bra, dreglar och biter som en tok...jag är lite lur om att det är på gång tänder. Båda mina andra barn har varit tidiga på att få tänder så bara vänta och se. Till helgen blir det väl att köpa dom sista klapparn, jag har rätt mycket att handla men vet vad jag ska ha. Linus testade hoppgungan på mammaträffen :)


Kul!


Gladskit!!!

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi va söt han är =) Minus 24 grader???? Fy fasiken. Här e det minus 6 och jag fryser ihjäl, haha. Kram

2009-12-18 @ 09:32:27
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0