Mvc idag

Har varit på sista kollen på Mvc (hoppas jag). Livmodern har växt 1 cm sen sist och hon sa att nu finns det inget mer utrymme för grynet, revbensbågen är i vägen : ) Jag har haft ganska kraftiga sammandragningar ett par dagar nu så hon var in och kännde...livmoder tappen var bara 1 cm och jag var öppen 2 cm längst ner...så när det väl sätter igång kan det gå undan. Hjärtljudet glömde jag då att fråga va det låg på. Nu är det bara vänta på att det ska sätta igång på riktigt : ) Oj vad vi längtar!!!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Amba

Nu väntar jag med spänning, lycka lycka till!

Kramizar till er alla!

2009-08-13 @ 13:47:12
Postat av: Jessica

helt klart sant, är mkt man egentligen behöver. fast endel kan ju säkert vänta till efter då man vet mera hur den är och så ;) har du våga dig på en gissning än då?

2009-08-13 @ 15:00:52
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo det är ju himla svårt faktiskt..

2009-08-13 @ 18:20:24
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hjärtat!



Åhh låter fantastiskt att älskade "kjell" snart börjar vara sugen på att komma ut.. längtar efter att lukta på bäbisfötter, och med sånna föräldrar kan han inte bli annat än en pudding! ;)

Såg inte att du skrivit om att vi skulle komma förbi förräns nu.. då ja kom hem :( men vi kankse kan hitta på nått i helgen, de vill säga om du inte åker in för att föda! Pussss hälsa krille och barnen

2009-08-13 @ 21:06:10
URL: http://annaershammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0