Påskdagen

I dag skiner solen, Krille och Tilde är ute och busar medans jag och Rasmus tar det lungt inne.  Han är förkyld och har feber stackaren. Påskhelgen har varit mysig. Fredagen jobbade jag hela dagen och barnen for och sov en natt hos mormor och morfar. Efter jobbet for jag och Kristoffer till hans lillasyster Emma som fyllde 20 år. Fikade gott och hade trevligt. Efter det så skulle vi en snabbis förbi Cattis och Jonny...vi kom hem kring 24.00...så va det med den snabba visiten :) Men vi har ju såå skoj när vi ses och tiden går ibland så fort. På Lördag blev det god påskmiddag hos mamma och pappa. Skinka, sill, Janssons och massa annat gott! Tjuvade lite gravad lax, en pyttebit ;) Sen blev det mys hemma med Robinson och ungarna hade fått en massa gott i sina påskägg. I dag har vi inte gjort så mycket, städat lite och jag och Tilde har sjungit Lips. Hon är jätte duktig, lite svårt med texterna men har ett eget urgulligt svengelskt språk :) Vi har hunnit ta lite bilder oxå....


 Tilde med kanin kramar magen :)


Tilde lånade kameran och tog lite bilder på kaninen :)

Dags att göra lite nytta!!
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka gulliga kort ;)har vart jättefint väder under påsken :P

2009-04-12 @ 18:06:28
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har tyvär inte fått ngn tid än.. sitter med spänning och väntar varje dag på posten, men än har inget dykt upp, snart måste jag nog ringa och fråga för att stilla min nyfikenhet, men barnmorskan sa sist att ngn gång efter den 27.nde så e några dagar kvar iaf..

2009-04-14 @ 20:00:21
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej. Ja det är hur mysigt som helst att handla bebis kläder. Jag vill ha allt :) Hur går det för dej? När va det du skulle ha? Kram

2009-04-15 @ 08:47:40
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0