Lite nya kläder

Dags för en liten uppdatering! Fredag sov jag länge och satt i morgonrock när det knackade på dörren...oops! Men det var Johan så det var lugnt. Vi surrade och drack kaffe en stund och sen åkte jag en sväng till Jenny och surrade lite till :) Kvällen blev lugn med tv-tittande, bara jag och älsklingen. Lördag for jag Krille, Johan och Tobbe på en shopping runda till Luleå. Pojkarna fick följa med och kika på mammakläder :) Hittade en jeanskjol, blus, capri byxor och trosor :)


Mage v23 och liiite av kjolen...

Sen efter vi gjort stan och Storheden så åkte vi tillbaks till Piteå och åt en god middag på Thai garden. Det va riktigt gott! Sen for vi till Johan och Tobbe och spenderade kvällen. Robinson och Buzz och kort spel. Sen for vi till oss och  sjöng lite Lips :) En mycket trevlig dag och kväll. Söndag sov vi lääänge, skönt och behövligt. När vi äntligen piggnat till röjde och städade vi. Det blev riktigt bra i tvättstugan, ska bara fixa några hyllor så börjar det nästan bli klart. Idag har jag jobbat en kort dag, till 12 och det va tur det för att idag var inte fogarna på min sida...ajaj. Det har ju varit bra ett långt tag nu, undra om det var Lördags trippen till Luleå kombinerat med städet Söndag som gjorde det? Hoppas på bättre lycka imorgon för då  är det heldag även Onsdag Torsdag. Ja vi får väl se...
Dags att börja tänka på att hoppa i sängen, är trött som bara den!

Natti natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0