Ledig

Har jobbat hela veckan så det känns skönt att va ledig idag. Har inte så mycket planerat i almanackan idag...utvecklingsamtal med Tilde och ev hinna förbi Cattis sväng. Jobbveckan har varit okej, man blir rätt slut efter ha jobbat en hel dag och jag känner att magen börjar bli lite "ivägen" ibland. Nu har jag snart bara en månad kvar att jobba, fy va skönt, man blir ju inte mindre... :) Få se vad som händer i helgen, hoppas på fint väder iaf...
Har inte så mycket att skriva idag, bebben i magen mår fint. Den växer och rör sig där inne :)
det är en sådan skön känsla att vara gravid, härligt att känna buffarna och sparkarna. Helt plötsligt när man står och jobbar gör bebben sig påmind och tar i som bara den och ger en ordentlig kick :) Fy vad jag längtar att få se hur den lille ser ut, pussa  och hålla om <3 Älskade unge...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Ja det gick allt bra,men det e väldigt jobbigt med foglossningen att sitta så länge. Ja jag känner detsamma, hoppas man inte samlar på sej alltför mycket vätska,när det blir varmt. Usch

2009-04-24 @ 11:29:26
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0