Go´morron!

Hmm... min enda lediga dag i veckan och jag är vaken nu! Typiskt, men jag får väl vila lite under dagen. I dag har jag tid på mvc kl 10 och Krille ska följa med. Vi får höra älsklingens hjärtljud idag, härligt! Sen ska jag hälsa på Jenny och hennes lilla Julie som föddes i Februari. Det va 2 veckor sen vi sågs så jag längtar att få mysa och lukta på henne( Öh.. Julie  menar jag då, haha Jenny får nöja sig med en kram) Jenny och jag har varit vänner sen lekis/skoltiden och i sommras gifte hon sig med sin Magnus.

Har lilla Julie i magen här ;)

Och här hon några dagar gammal i min famn :)

Nä nu kurrar magen,dags för lite frukost! Jag skriver sen om mvc-besöket!
Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0