Fredag

Igår va en fullspäckad dag. Var först på mvc och allt va bra med bebben. Den va vild och galen när vi skulle lyssna på hjärtljuden :) 148 hade lillen. Har fått låna ett fogbälte som jag ska få prova och se om det blir nå bättre. Hoppas det... Sen var jag och hälsade på Jenny och lilla Julie. Åt lunch hos dom och fick gosa och sköta lillgumman. Sen bar det av till Cattis, hon väntar oxå barn men tvillingar :) Hon är i v27 men ser ut som att hon är i v40. Hon har en tuff graviditet, är sjukskriven nu och kämpar på. Dessutom har dom ju lille Isac som fyller 3 till hösten. Hon och Jonny har med andra ord fullt upp och mer lär det bli. Vi låg som vi brukar i sofforna och åt glass och prata bebisar ;) Det är så skoj att vi ska ha barn samtidigt. Sen kom Kristoffer oxå efter han slutat jobbet och vi käkade middag som Jonny fixade :) Gott gott! Sen efter middagen så åkte jag och Krille till hans mamma och fikade och surrade på. Hon försökte känna på lillens sparkar men han ville inte just då, typiskt men hon lär nog hinna känna det. Gott om tid kvar :) Är nu i v21 btw, går in i en ny vecka Fredagar. Jobbar i kväll och gruvar lite hur det ska gå i helgen, om jag ska orka...vi får väl se.

Magen från min synvinkel ;)






Bebismage v21

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej och tack för din kommentar. Ja det är super mysigt att se magen växa. Min sambo älskar det oxå :) Så hur går det för dej? Kul att du skrev. Kram

2009-04-03 @ 13:50:24
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0