Det snöar...

Avskyr Aprilväder, just nu faller det stora flingor från skyn. Har följt barnen till skolan och tagit på mig mysbyxor och Krilles stora gråa huvtröja,  spenderat morgonen vid köksbordet med en god frukost och sudoku ;) Börjar jobba först 16.15. Härligt!! Vårat underverk som växer i magen gör sig ständigt påmind. Grynet sparkar och boxas för det mesta, storebror fick sig en spark på kinden igår när han skulle lyssna :)
(Lite kass bild fån min mob)


Dagar som denna får mig att tänka på min och Kristoffers underbara vecka i Bulgarien i sommras...

Mys <3

"Flipper" ;)



Längtar sååå till sommaren, få njuta av solen (förhoppningsvis elller skugga) vara på stranden hela dagarna med barnen och på kvällen promenera och ta sig ett kvällsdopp. Sen att bebben ska komma den 21/8 gör ju att man längtar liiiite extra ;)
April, Maj, Juni, Juli, Augusti...

Nä dags för lite kladdkaka som vi gjorde igår. Känner att bebben vill ha det nu ;)
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0