God fortsättnig på er!!!

Nyåret firade vi hos min lillebror Nicklas med familj. Storebror Daniel och hans Anna var oxå där så vi var alla syskonen :) Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat och en massa skratt! Anna stod för förätten, Sandra för varmrätten och jag efterrätten. Jag gjorde en paj med vitchoklad och jordgubbar och den verkade gå hem för det blev slut i formen :) Jag och gravida Anna stannade inne medans dom andra smällde nyårsraketerna. Linus var inte med på tolvslaget, han och hans 3 åriga kusin Lilly sov sött. Det var bara Edwin 5år som orkade hålla ut :)
Oj vad jag längtar att få se vem det är som gömmer sig i Annas mage. Jag fick känna en spark igår och saknade min mage lite. Tack älskade bröder med familjer för en supermysig kväll!!


Lillebror Nicke och hans dotter Lilly<3


Storebror Danne och Linus snackar<3


Edwin den tappra som höll ut till tolvslaget<3


Älsklingarna mina<3

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hihi jag vet att du e på min blogg =) Vilka fina kort, gott att ni hade en bra nyår. Massa kramar på er. Kram

2010-01-02 @ 07:57:50
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

fina kort å skönt att ni fick ett härligt nyår :) kram

2010-01-02 @ 10:22:32
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0