I'm alive...

Tjenixen! Glömmer som av att jag har en blogg...jaja det får bli som det blir!
Håller på att skola in lillen och det går väl rätt bra. Tårar när jag lämnar honom (mindre kul) men det går över. På måndag börjar jag om att jobba och det känns väl bra. Jag ska bara jobba 75% nu ibörjan får jag se sen om jag ökar.
Här har vintern varit/är KALLL och SNÖIG :-/ Huga....tur vi går mot ljusare tider.
Sen så händer det väl lite smått och gott i livet men mestadels bara positiva saker ;)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

hejsan! du har ju en design som jag har skapat och jag skulle bli glad och tacksam om du vill gå in på denna länk; http://idatallhed.blogg.se/designverkstad/2011/may/kundernas-omdommen-om-mig-som-designer.html#comment och skriva ett omdömme i en kommentar där. Vad du tycker om mig som designer, om du är nöjd eller lixom ara ge ett omdömme! Tacksam för det.



MVH

Ida Tallhed

2011-05-11 @ 15:18:07
URL: http://idatallhed.se
Postat av: B.B

Jag såg M på stan idag =) Tänkte bara på det vi prata om.

2011-11-02 @ 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0