Snö...

Vaknade i morse och det var vitt på backen..suck lite väl tidigt för snö kan jag tycka. Nåja det försvinner väl. Idag så ska vi bara mysa på jag och Linus, tyvärr så har bilen inga vinterdäck än så vi håller oss hemma. Gulliga Tobbe har förbarmat sig över min dator och det var viss kylfläkten som gett upp och snälla Tobias har beställt en ny :) Tur man har fina vänner! Vi var i måndags och kikade på Cattis och Jonnys lilla bebbe <3 Så underbar liten kille!! Vad fort man glömmer...tänk att våran lilla skrutt Linus va så där liten för ett år och snart 2 mån sen...



Lilla Linus några timmar gammal.

Lite sugen på en bebbe blev jag allt när jag höll deras lilla vackra gosse ;)

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: fam. Andersson-Lindblad

Snö?! Usch ja de är lite tidigt ;) hihi ja så då kanske de blir en liten till då =) Kram

2010-10-14 @ 12:39:02
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0