Skoj

Hmm har fått inbjudan till "klassåterträff" :) I år är det 20 år sedan vi gick ut nian!!! Hjälp va tiden går! Hoppas det är många från klassen som dyker upp, det skulle va skoj att träffa alla. En del har man ju koll på iaf :)
Jaha vad händer här i norr då...ja solen skiner och jag kan börja ana vår i luften, men det är kallt på nätterna -21 brr..
Linus växer och blir ju snart 7 månader. Våran gladskit, alltid glad denna underbara unge. Han rullar över golven och har börjat masa lite, fast han far bakåt :) Sitter utan stöd långa stunder och springer med sin gåstol och gör rackartyg ;)
Min stora kille Rasmus frågade igår om han fick fara på disco på Fredag, det skulle visst vara nå på skolan. Självklart ska han få det!! Jag minns själv hur kul det var, dansa tryckare och fråga chans haha :)
Herregud min älsklings Musse ska på disco...

Storebror och en liten lillebror <3

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Anna Ershammar

Fan vad musse börjar bli stor gumman, disco.. shit nu blir det snart moped och flickvänner.. samt övningsköringsskylt! Eller tog jag det för långt nu? ;) Årena går fort! Puss sötis

2010-03-17 @ 22:10:06
Postat av: jeanette

Ja det e tokspännande =) Ååå vilket fint kort på dina små killar <3

2010-03-18 @ 07:34:51
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Johanna - mamma till Leia

vilken mysig syskonbild! :)

2010-04-01 @ 11:14:13
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0