The only way is up...

Våran 9 månaders kille har upptäckt det där med att ställa sig upp :) Nu är det till att passa den lille busen för han tror ibland att han kan släppa händerna när han står upp... Att klappa händer och vinka är oxå skoj tycker han. Allt ska upptäckas och in i munnen! Han är en underbar kille, sover bra (hela nätter) och två gånger på dagen. Tycker om all mat och är en riktig gladskit :) Inga problem att lämna bort han till tex farmor och det känns så skönt! Jag är så tacksam att ha den möjligheten att kunna låna ut han ett tag spec nu när vi köpt huset (imorgon får vi nyckeln!!!!)
Tack än en gång Eva och Dette <3

Kaxiga lillkillen


Linus "tvåtand" Segerstedt

Sen så fick jag en liten "makeover" av min älskade dotter. Hon gick lös på mitt smink och hon själv var mycket nöjd med resultatet...

Va tycks??!! Imorgon ska jag på "klassfest" 20 år sedan vi gick ut 9:an undra om jag ska använda mig av Tildes sminktips :) Liiiite väl mycket rouge haha

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

hihi mysigt med egen smink expertVisst är de skönt å kunna lämna bort de små ibland =) Kul med nycklar nu då! Skönt å få lite space :) kram

2010-06-03 @ 21:29:19
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: jeanette

Tack vännen <3

2010-06-07 @ 19:12:56
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: jeanette

Va underbart =) Jag lovar, att om vi får huset, då ska det handlas på ikea =) Om vi har några pengar kvar då :S Kram

2010-06-09 @ 20:05:38
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0