3 veckor...

...sedan jag skrev på bloggen!! Men jag har haft fullt upp och även varit utan internet. Jaha då har vi flyttat in i huset och vi börjar få klart det mesta :) Vi trivs super bra och är så nöjda! Under dom här tre veckorna har vi hunnit flytta och jag har även hunnit med fesivaljobb en vecka. Lilla Linus fyller snart ett år...suck vart tog tiden vägen??? Han går med "läragå vagn" och när han glömmer bort sig kan han gå själv några steg.

Killen som vägrar vara under regnskyddet då det regnar :)

Och nu några blider från huset!!

















Kvaliten på bilderna är inte den bästa men får duga med mob.kameran tills jag hittat "mediaöverföraren" till kameran :)

Än är det ju som sagt var inte klart, jag har inte hunnit tapetsera vardagsrummet än.
Idag var det tredje gången vi åkte på IKEA men dom har ju så bra saker där :)
Nä nu ska jag mysa i våran fina soffa innan John B kommer...

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

Super snyggt! Kram

2010-08-11 @ 10:29:53
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jenny

Recept på Langos deg!!!! ;o) hahaha...jag börjar bli desperat!!



Det blir supersnyggt förresten! Härligt med nytt, och nygrej doften som är...

2010-08-11 @ 18:04:57
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-14 @ 00:08:29
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

GUD SÅ SNYGGT ni fått det :)



Jag körde på Lidingöluckor och en mörk träbänksskiva. Det bir nog snygg tror jag :)



Kramar!

2010-08-14 @ 18:38:38
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ih tack, det hoppas jag :)



kram!

2010-08-19 @ 20:25:21
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0