Varit utan internet

Har varit utan internet några dagar...fy va trist! Jag och lilleman håller på att tillfriskna efter förkylningen, Linus har varit snorig och mest velat vara i famnen. I natt satt jag med han i flera timmar men idag är det som att han börjar återgå till sitt gamla jag :) Skönt!! I morgon är det dags för 1 mån koll på Bvc, det blir spännande att se hur mycket har växt! Jag tycker han har blivit rundare om kinderna och han har fått ett till veck på låret :)


Hehe tjock kinderna :)


Lite flummig kille :)

Jag skriver i morgon efter Bvc besöket!!
Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Anna Ershammar

Vackra skitunge, ja saknar dej! ;) Skönt gumman att ni har börja tillfriskna, du såg så hängig ut då jag var hos dig! :/ Puss gumman

2009-09-17 @ 20:19:24
Postat av: fam.andersson-lindblad

härligt att förkylningen börjar lätta =) hoppas allt går bra på bvc :) kram

2009-09-18 @ 08:22:45
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hej. Och tack för du tänker på lilla mej. Det e verkligen segt nu, med tanke på att jag har ont varje kväll, och det kommer med jämna mellanrum, typ 3 min. Men sen bara det stannar. Förstod att du måste vart internetlös, har saknat dej =)Åh va söt han e lille Linus =) Kram

2009-09-18 @ 09:33:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Krille krokodil

gull gull gubben =) love you massor

2009-09-18 @ 12:07:55
Postat av: Linda

Hehe å Linus viskade till mig att han älskar dig med och att du va världens bästa pappa :)

2009-09-18 @ 12:16:39
URL: http://linnyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0